کلیه بیمار از بیماری های لذت بردن از یک روز فراموش نشدنی در روز ملی چین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار از بیماری های لذت بردن از یک روز فراموش نشدنی در روز ملی چین

بیمار بیماری های کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang لذت بردن از یک روز فراموش نشدنی در روز ملی چین، این روز یکی از بزرگترین جشنواره از کشور ما است. در این زمان هیجان انگیز، همه بیماران و پزشکان درست مثل خواهر و برادر از یک خانواده بزرگ است.

این حزب را امید تازه برای بیماران، علاوه بر این، آنها می توانند مراقبت های گرم را از تمام جنبه سقوط کرد.بیماران گفت که او هرگز یک حزب مانند این، این حزب او را از لحظه ای منفی زندگی خود را، او می تواند آینده ای روشن از زندگی خود را ببینید. در حزب، بیماران قدردانی خود را به بیمارستان در راه خود را بیان می شود، یکی از آنها ارسال نامه آواز خواندن برای پزشکان توسط خود، که واقعا لمس کردن. در گذشته این حزب، همه مردم با هم بهترین آرزوهای خود را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در سراسر دنیا داد، امید آنها می تواند بازیابی از این بیماری در آینده نزدیک دریافت کنید.

در بیمارستان ما، ما عمیقا احساس می کنم همه از بیماران کلیوی اینجا عاشق یکدیگر، درست مثل یکی از اعضای خانواده. است که به کارگران پزشکی اعتماد به نفس بیشتر و شجاعت برای تلاش خود را به این بیماران یک زندگی با نام تجاری جدید. و بیماران در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، بدون توجه به جایی که آنها می آیند و یا چه کسانی هستند، همه آنها می تواند مراقبت نزدیک و با ملاحظه از عمیق قلب ما را دریافت کنید.

بیمارستان Shijiazhuang شرکت کلیه بیماری است که همیشه در تلاش برای ساخت یک خانواده بزرگ برای بیماران کلیوی از هر گوشه از جهان است. در این خانواده، پرستاران و پزشکان تلاش خود را برای کمک به بیماران، درست مانند برادری. و بیماران نیز با یکدیگر به مبارزه با این بیماری کمک خواهد کرد.

برچسب: بیمار کلیوی داستان کلیه بیماری بیمار بیماری لذت بردن از یک روز فراموش نشدنی در روز ملی چین

قبلی: داغ فشرده سازی درمانی برای درمان FSGS





:: برچسب‌ها: داستان بیمار، بیماری کلیه، بیمار بیماری های کلیه لذت بردن از یک روز فراموش نشدنی در روز ملی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: